Tillbaka till verkligheten

Jaha så satt man på praktiken igen efter all ledighet. Kunde förståss inte somna inatt....så när jag gick upp imorse var det måttligt piggt....det va inte så jag hoppa glatt ur sängen precis...

Dessutom har jag nu lyckats åka på en dunderförkylning.....obs! Alla får gärna tycka synd om mig!!!....Har nu på lunchen varit och bullat upp med vitaminer, alvedon och nässpray.....får hoppas det fixar allt.Får väl dessutom äta lite vitlök så mår jag nog mycket bättre redan tills imorogn :) Sitter och dricker lite kaffe nu och bara det gör ju hela saken lite lättare att orka med ;)

Igår sov jag återigen länge.....sovmorgonsmornarna e det slut med nu.....hmprf... När jag väl vaknat till tog jag mig ner på stan och hjälpte Monica i butiken. Elin va där oxå. Hade inget att göra och jag visste att de skulle plocka varor så jag gick dit. Massa fina nya saker har kommit!!! Dagen bara försvann, gick jättefort och det va riktigt mysigt i allt upplocksstök. Vi drack kaffe, plocka varor,Monica bjöd på lite mat...sen plocka vi lite till....osv

Idag kanske det blir lite mat ikväll med Elin och Irene....kanske Beckis oxå har inte hört från henne än. Kan tänka mig att jag kommer somna gott ikväll efter lite sömn, praktik och förkylning.....det är nästan så jag längtar lite tills ikväll så jag får sova.....sjukt va....jag som brukar vara så rastlös, men ikväll blir det nog inga problem med sömnen.

Kram

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback