Update Carro

Jo så var det helgen som va. Festen hos Matilda och Alex va riktigt trevlig. Bara massa nytt trevligt folk. Susanne o hennes man va där oxå (susanne jobbar på praktiken så henne kände jag ju). Det blev singstar som utlovat....tyvärr var det inte allt för många låtar nån kände igen så det va lite trist....men alla sjöng glatt ändå. Kvällen slutade på birgers där alla dansa loss ordentligt :) Kul

Igår va ja aningens seg men tog mig i alla fall till Cecci. Hon bjöd på gott kaffe o fikabröd och så pratade vi bort några timmar. Det va verkligen mysigt, va länge sen vi hittade på nåt. Resten av gårdagen spenderades i soffan.

Idag var det praktik igen.....tänk att det ska va så himla svårt att komma upp på måndagar (och alla andra dagar oxå i och för sig) Men jag kom till praktiken i tid fast jag tog mig lite sovmorgon. Jag och Susanne tog en skön promenad i solen på lunchen oxå....sweet!!! Efter praktiken var jag förbi Elin och Rasmus en sväng. Hämtade parfym som hon köpt åt mig o så satt vi o prata en stund...men jag va så trött så jag stannade inte så länge utan åkte hem o lagade mat. Sen ikväll så har jag gjort ett ryck med städning och matlådor. Det värsta med städningen e att det är så mycket att ta tag i så jag blir ju aldrig klar innan jag tröttnat....

Måste bara berätta att jag har nog världens sötaste granne!!! Idag ringde nämligen min granne I 86 år. Hon har alltid haft ett gott öga till mig så nu tog hon tag i saken och bjöd in mig på fika. Så på torsdag kl 18 ska jag o I fika hemma hos henne. Sööööööööt! Jag sa att jag praktiserar hela dagen så jag nog inte kan komma förrän sex "ja men kvällen är ju lång" sa hon och skrattade.... Ska bli kul och se vad man har att prata om, det är ju ändå en "viss" åldersskillnad.

Nä imorgon ska det va en pigg dag. Hoppas det blir sol igen....får ju så mycket mer energi då.

Puss o hej här kommer lite bilder från helgen.


Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback