Fortfarande...

...tom, känner mig nästan bakfull. Är som i ett vakum...tungt huvud och har svårt att samla tankarna. Kommer nog ta ett tag tills jag känner mig riktigt glad igen. Men jag ska försöka, det hade du velat...saknar dig.

Ska ta hand om mina nära och kära idag...kanske blir det en sväng på stan oxå...eller nåt annat för att få en paus i det tråkiga. Som jag sagt till er i min närhet förut....ni betyder så himla mycket och jag hoppas verkigen att ni vet om det och att jag har sagt det till er så ni vet....

Blir kanske inte så mycket bloggande de närmsta dagarna. Men vi får se hur det blir...jag är ju en sån som tar nya tag och bara kör...oftast....så vem vet snart kanske ni får läsa en rolig blogg igen.

Puss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback