Halsfuckingfluss

Jopp så e det...va hos läkaren i morse o fick det bevisat. Som tur va berätta hon att jag inte smittar nu. Så nu går jag på penicilin. Det konstiga är att jag har kännt mig hur pigg som helst förutom halsontet. Eftersom läkaren sa att jag inte smitta så gav jag mig direkt ner på stan....strosa lite innan jag åkte iväg till Onoff för att äntligen fixa minneskortet till min fina kamera. Så nu kommer det förhoppnignsvis bli massa kort!!! När jag fixat det åkte jag tillbaka till stan för att träffa Mia och Monica. Monica är en gammal jobbarkompis....såååå go e hon. Vi gick en sväng på stan o sen blev det lunch på Huldas.


Förutom det har min eftermidag/kväll varit ganska händelselös. Mest legat på soffan o läst lite/ tittat på tv. Rätt skönt faktiskt.

Imorgon bär det av till Becis o Astrid...myspys, massa kort ska tas!!!

Vill passa på o säga att jag e så himla glad att jag har alla mina vänner, min familj, nära o kära....ni betyder så grymt mycket för mig....oj låter nästan som ett tacktal...typ som om jag vunnit nåt pris eller nåt....men det har jag inte. Tycker bara så himla mycket om er.

Puss

Kommentarer
Postat av: J

Haha garanterat jag som smittat dig me min =D Måste ha smittat varenda jävel där me min cancermannen-hosta hehe, great success...



Mmm gamlingar är the shit, faktiskt.. När min farfar var i min ålder hade han flytt sitt land, krigat i två år å fått massa skador, träffat farmor å lärt sig ett främmande språk..

Jag är bra på tekken liksom, skaplig skillnad ^^

Postat av: Agnieszka

Ja nu hoppas vi på en massa fina bilder!

kram

2008-07-10 @ 08:30:17
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback