Huskur och äventyr

Har legat hemma hela dagen med ont i halsen, man kan ju tycka det e dåligt men det e inte riktigt sant. Det som gör det ganska bra ändå är att man helt utan skuldkänslor kan dricka whisky på en tisdag :) Har precis avslutat min huskur (som jag förövrigt mmsbloggade in en bild på förut...men vet inte vart den tog vägen...här e den ju inte) Huskuren bestog av whisky...tyvärr inte den bästa sorten men Red label fick duga, man tager vad man haver...och mackor helt indränkta med vitlök o så lite ost på det :) Sweet!!!! Jag kommer var så absofuckinglutley frisk imorgon så ni vet inte.....kanske måste ta en till virre....bara för att vara säker liksom ;)

Dessutom har jag bestämt mig för att jag behöver ett äventyr. Jag tänker ge mig ut på en roadtrip snart, självklart blir det roligare med sällskap men nu jobbar ju de flesta så... Vem vill åka med mig?

Puss

Kommentarer
Postat av: J

En kille jag vet sätter sig med en kvarting whiskey i bastun och kommer inte ut förrän den är slut. Funkar varje gång =)



Varthän ska du och när då? Du känner ju mig, aldrig bang ;) Puss

Postat av: Elly

prova varmt vatten blandat med Whiskey, citron, honung och ingefära. Funkar varje gång. Vitlök är ju även en favorit.

2008-07-09 @ 12:02:25
URL: http://devinescent.blogspot.com/
Postat av: Lilla jag

Kan du inte komma på sånt här innan min sista semester dag!!! Eller ska jag ta det som en pik? ;)

2008-07-09 @ 17:59:24
URL: http://irenev.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback