I have a dream...

...som en känd man en gång sa... Det har jag med, kanske inte lika storslagen som hans, men jag har haft den sen jag var typ 15....och jag ska verkligen göra verklighet av den någondag, kanske snart...vem vet. Jag vill åka till USA, mer bestämt till Harlem. Där vill jag träffa människor som levt....som det syns på att de levt ett hårt liv. Jag ska lyssna på massor med människoöden och fotografera dessa människor på ett sätt där man nästan kan läsa deras liv i deras ansikten... Jag vet, låter kanske lite flummigt, men det är en av mina drömmar...och den ska jag nångång genomföra...

Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Snart...

Postat av: J

Sluta aldrig aldrig drömma

2008-07-16 @ 02:32:20
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilken fin dröm å ja hoppas verkligen att du kommer att genomföra den, för det lät som nåt riktigt fint!!

2008-07-16 @ 12:17:16
URL: http://venividivisa.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback