Idag blev faktiskt en bra dag...

...trots allt. Tänker på I hela tiden...svårt att låta bli. Så mycket man kommer på att man skulle velat ha sagt och gjort. Önskar att man räckte till....när tiden fanns...

...men som sagt har haft en jättemysig dag. Startade dagen med Lunch med Mia och typ direkt efter blev det kaffe på Huldas. Då va även Emil, Irene och Sandra med. Gjorde lite ärenden på stan åt morfar och D.B. Svängen på stan resulterade även i 2 nya linnen :) Efter stan åkte jag hem till morfar och D.B satt där och prata ett bra tag....önskar jag hade tiden att vara där oftare...Tycker om dem så mycket. Efter det var jag hemma en jättesnabbis innan jag åkte till D....känner att jag vill finnas där så mkt som möjligt nu när I inte är det.....de är/var systrar och har bott ihop hur länge som helst.... Jag och D hade en supermysig kväll. Började med temys (som jag mmsbloggat innan) Det kändes nästan som när jag va liten och jag och min syster yster alltid va där. Då fikade vi alltid o hade mysigt...men det e klart kommer ju aldrig bli samma sak nu när inte I är där...Sen fortsatte vi med tvmys. D ville se firandet av kronprinsessan.....så det fick det bli :) Det va roligt vi pratade om hur fula kläder Pirelli hade på sig och hur vi inte riktigt kan förstå oss på han Brolle jr....och så funderade vi på vem fan Brolle senior e då...hans pappa eller? Hmm.....tåls att fundera på, eller kanske googla. Älskar dig D!!!

Åkte från D efter halv elva. Passade på att åka och möta Anna som skulle komma in med tåget från Sthlm. Vi har inte hunnit träffats på hur länge som helst, men nu blev det en timme iaf :) Kom ganska nyss hem och vid ytterdörren möttes jag av två äckliga, ja kanske rentav vidriga små fula nattfjärilar. Kan inte alla små vedervärdiga (hmprf säger man så) sjukt onödiga djur förstå att de ska låta mig va?!?!? Däremot mötte två mkt trevligare (dock mkt hårigare) djur mig när jag öppnade lägenhetsdörren :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Låter som en mysig dag!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback