Jahopp...

...så var den här dan snart slut. Mysig har den varit som tusan :) Tyvärr så förstår jag att det inte är så roligt att läsa om mitt liv just nu eftersom jag typ gör samma saker hela tiden. Fikar, äter, går ut, är i hamnen och så ser i stort sett alla dagar ut....även den här.

Först fika vid Åstugan med Emma, Leo, Mia, Lisa, Vilgot o lilla Juni. Sen hem till Emma o hälsa på henne och Leo i nya lägenheten (jättemysig var den). Emma och jag gjorde supergod mat oxå så middagen blev där. Efter det tittade vi på Saltkråkan...tror nästan jag o Emma tyckte det va roligare än Leo. Nu har jag precis kommit hem från hamen (no shit?!) där jag och Emma avslutade kvällen med ett glas vin.

Imorrn blir det till att hälsa på D igen. Myspys. Tror att hon oxå tycker det är mysigt, eller jag vet att hon gör det framför allt att slippa vara så mkt själv så hon inte behöver tänka på I hela tiden.....men det är svårt att sluta tänka på I....jag gör det hela tiden...

Puzz


Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback