Min städ och tvättkväll...

...utvecklades till en riktigt trevlig kväll. Tanken var igår att fixa här hemma...men Emma hörde av sig och satt i hamnen och ville ta en öl. Tog mig ner till hamnen....vem vill inte hellre va där än o tvätta o städa liksom ;) Det va verkligen en supertrevlig kväll. Vi skratta så himla mycket :) Du e go Emma!!!

Det var en Irländsk trubadur som spelade massor med bra låtar och jag och Emma satt och blev helt nostalgiska...hihi. Kvällen fortsatte och vi träffade både trevligt.....och otrevligt folk tyvärr. En del mäniskor är ju riktigt konstiga. Det var en som satte sig vid vårat bord....trevliga som vi är försöker vi vara artiga och prata med honom....trots att han verkade både påtänd och full. Ju längre han satt desto otrevligare blev han och tillslut bad jag honom att gå därifrån. Det hela slutade med att han kasta massa jordnötter och jordnötsskålar......men han gick i alla fall. Obehagligt med oberäkneliga mäniskor... Förutom det var det en kanonkväll, helt spontant och skönt :) Träffade lite nytt folk som vi satt o prata med....de var i alla fall trevliga.

Det värsta med att gårdagen var så trevlig är att jag idag fortfarande sitter i en stökig lägenhet som jag inte alls har lust att städa....tur jag hann tvätten igår i alla fall.

Puss

Kommentarer
Postat av: J

Får se va det blir, eon är brända from nu iaf =(

Just jävlar jag måste tvätta, bra du sa det! Lät ju ändå som en intressant kväll igår om inte annat =)

Postat av: Ann-sofie

Mycket bättre att umgås med sina vänner, nära och kära än att ta hand om städ och tvätt...det försvinner ju inte.

Ha de gott idag.

kram

2008-07-11 @ 15:19:13
URL: http://affib.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Mycket bättre att umgås med sina vänner, nära och kära än att ta hand om städ och tvätt...det försvinner ju inte.

Ha de gott idag.

kram

2008-07-11 @ 15:19:15
URL: http://affib.blogg.se/
Postat av: J

Tack darling =) Nu ere PANG! som gäller hihi puss

2008-07-11 @ 20:36:08
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Elly

Låter som en utmärkt städ och tvättdag.

2008-07-12 @ 14:03:32
URL: http://devinescent.blogspot.com/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback