Rätt person på rätt plats...

...ibland, men absolut inte ofta, så är det faktiskt så. Hade telefontid med Arbetsförmedlingen idag för att uppdatera dem om mitt jobbsök. Jag va skitnervös eftersom jag inte tycker jag har hittat så många jobb att söka och var klart beredd att få en utskällning över det...eftersom jag inte fått så trevligt bemötande där förut... Men jag måste säga massa tack till den mannen jag prata med, han tyckte jag hade varit duktig som hade hittat så många jobb att söka trots att det är sommarmånader nu och i stort sett dött på arbetsmarknaden. :) Det behövde jag höra!

Just nu sitter jag och lyssnar på första Kent skivan...nostalgi....jag o Lisa....vi och våra...lyssna på texten....hihi

Nä nu är det Ikea som gäller :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej på dig!! Klart att du ska ha beröm!! Hoppas verkligen att du kommer att hitta nåt, är det nåt särskilt som du skulle vilja jobba me? Förlåt om ja e besvärlig, men har du några tips om dina Barcelonafavoriter som du skulle orka dela med dig av? Vore så kul!! Ja har bott där å varit där en massa gånger, men det är alltid kul att upptäcka nya ställen å besöka andras favoriter. Gör inget om du inte orkar :-) Hoppas att du fyndat på IKEA!! :-)


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback