Shit...

...va kul det va igår. Alla va glada o det va massa trevligt folk. Kvällen gick riktigt fort. Vi bjöd på sangria och lite pastasallad. Under kvällen var det massa hårdrock, sing star och en musik quiz som snälla Mia hade fixat :) Tack alla som hjälpte till och alla som vi fick låna saker av det betydde grymt mycket. Idag e jag lite trött men vakna ändå tidigt. Jonas o John skulle hem me tåget redan vid 10 så det va bara o piggna till. Efter det så va jag i hamne och fika med Johan och Lasse. Skönt att komma ut i luften tog en promenad innan jag gick hem igen. Nu ska vi snart till lokalen och städa.....undrar hur det ser ut...

Tack alla grymt roliga o trevliga människor som ville festa med mig o Irene igår.

Puss


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det var superkul igår. Idag mår jag inte så bra.

Postat av: ingela

Haha, hardrock halleluja! ;)

2008-07-06 @ 18:08:25
URL: http://ingy80.blogspot.com

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback