Äntligen fixade jag...

...krånglet jag ställde till med förut. Hade ändrat någon jäkla inställning så jag inte kunde skriva bla . , eller några siffror....och därför kunde jag inte logga in typ nånstans...varken på bloggen eller fejjan....vilket i-landsproblem va?!?!?

Dagen har varit superskön. Var vid Rinkebybadet i Jönåker med Therese och Mia...och en hel del äckliga småkryp. Therese badade men jag tyckte fan vattnet såg äckligt ut...så det får bli en annan dag. Efter solandet blev det en kaffe på stan.

Var en sväng hos morfar och D idag....handlade lite åt dem. Han e så söt min morfar, glad att jag har honom.

Nu har jag ganska nyss kommit hem från en fotbollsmatch. Det va riktigt skoj att kolla, det var nämligen korpenlag från 2 av mina gamla arbetsplatser som spelade mot varandra....Skavsta resturangen (Alpha) vs. incheckningen (TK)...uj uj vilket derby ;)

Nu e det sofftime för Carro. Puss

Kommentarer
Postat av: J

Gott så =) Fint då eru brun å go då mao



Hur kan man stå emot vatten? Även om det är smutsigt? Det är fan sjukt carro. sjukt.

Postat av: J

Vatten som vatten, fiskarna skiter överallt ;)

Ja när fan ska vi ta den där turen då? Gema ett fint datum ba ;) Puss

2008-06-02 @ 22:08:41
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

I fix ;)

2008-06-02 @ 22:26:40

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback