Dagarna bara springer...

...iväg känns det som. Har haft massor med mysiga dagar, men som vanligt när man är "ledig" flyter dagarna liksom lite ihop och det känns mest som om man bara gör samma saker.  Har sökt de jobb som finns o söka, men det är rätt tunt med jobb så här på sommaren.....de flesta anställer väl nytt till hösten.

Igår var en jättemysig dag....har faktiskt haft jättemånga såna på sista tiden. Först var jag några timmar på Vallarna med Blondi och Therese. Sen gick jag hem för då var det dags för grillning med Irene, Emil, Elin, Tindra, Beckis, Astrid och Sven. Sen på kvällen gick jag och Irene till Elin. Vi satt och prata och drack lite vin...såååå mysigt. Känns som om de har jobbat massor på sista tiden så man har inte setts så mycket.  Irene och jag gjorde ett försök att gå ut i hamnen, men det visade sig att de stängde tidigt....dvs typ när vi kom dit nästan så vi stannade och pratade med lite folk. Mötte upp Emil, Sven och Johan. Sen traskade vi hemmåt. Det va faktiskt riktigt skoj fast utgången inte blev så lyckad....vi träffade ju massa folk ändå :)

Snart blir det hamnen :) Puss

Kommentarer
Postat av: J

Hehe nix =)

Lät ju som utgången vart rätt lyckad trots att den va misslyckad, om du fattar =) Puss


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback