Mycket grilla blir det

Som sagt grillar mest hela tiden, men det är ju bara för att det är så grymt mysigt :) Igår var det Sandra, Blondi, Irene, Emil, Beckis, Astrid, Simon Therese och Jenny som var här. Vi var som sagt ett glatt ltiet gäng som satt och njöt här ute :) Det blev god mat, god öl och gott vin :)

Just nu tvättar jag...vilken e ungerfär det mest tråkiga jag vet....men solen skiner inte idag så det är idag det ska göras....eller inte alls....och inte alls känns jobbigt för då har jag snart inga kläder :( Sen ska jag iväg och fika med Irene och Sandra. Sen hoppas jag att jag får med mig någon att titta på fotboll på Lotsen ikväll.....hoppas verkligen, men jag vet inte för mina kompisar e ionte så fotbolliga....men hallå, det är ju EM och Sverige spelar!!!!!!

Nu måste jag tillbaks till tvätten :(

Puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vi ska till träffen, du ska inte med dit då? puss och kram

2008-06-10 @ 12:05:28
Postat av: J

Haha men jag e lite elak så det går helt i linje me allt annat ;) Satan tvätta måste jag oxå göra, bra att du sa det! Puss

Postat av: J

Mycket elak då? =p haha puss

2008-06-10 @ 12:33:01
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

Haha för såfort nåt händer så hittar expressen nån b-kändis som har nada med saken att göra å så får han göra ett uttalande =) pöss

2008-06-10 @ 18:36:56
URL: http://kreftans.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback