Piiiiinsamt....

...som Jenny så snällt påminde mig om med en kommentar i förra inlägget så skulle ju jag ha städat idag....eller antagligen egentligen för länge sen....men nu är det så att jag får lida för att det inte blev gjort. Just nu har jag en gubbe i köket som ska fixa min fläkt, hmprf och varken köket eller lägenheten i övrigt är i besökstillstånd. Dvs kläder överallt....katthår överallt....disk och obäddad säng...hmmm.....ja jag får skämmas helt enkelt....massor. Men jag får försvara mig med att han faktiskt kom oanmäld....så det är nästan så har får skylla sig själv....fast det e ju jag som får skämmas....skit oxå...

Kommentarer
Postat av: J

E inte lätt när det är svårt =/ men fint när det är vår! =)


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback