Skämmer bort mig själv...

...istället för ut mig själv för en gångs skull ;) Började dagen med nybakade scones....mumma :) Funderar även på om jag kanske ska ta mig en sväng på stan för att hitta nåt snyggt.....eller kanske klippa mig så man känner sig lite snygg o fräsch...vi får se. Först ska jag i alla fall hjälpa Monica i butiken. Det är skoj. Saknar o arbeta....tycker om att arbeta...Fast jag kan ju inte direkt säga att jag inte haft nåt att göra på sista tiden ändå. Det går rätt så lätt att fylla upp sina dagar.

Har haft ont i huvudet i en vecka (och nä det är inte konstant baksmälla för er som antog det) tror däremot att det är nacken. Jag skulle behöva mig en redig massage och lite kotknäckeri.....men jag blir så jävla förbannad....katterna är ju så himla lata och dessutom svaga i nyperna!!!! Aldrig kan de ställa upp.....men jag e inte bitter ;)

Puss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback