Tack...

...alla som har grattat mig!!! Jag hade en jättebra dag igår med familj och vänner. Fick massor med fina saker....verkligen massor!!!! Fick en systemkamera som jag har velat ha hur länge som helst, en Canon EOS 400D, den är såååå  fin och jag är såååå glad. Fick en superfin tavla som jag har gått och tittat på i flera månader..och nu är den äntligen min :) Sen fick jag en korg fylld med hur mycket saker som helst...örhängen, såpbubblor, champagne, presentkort på make up-lektion och produkter på Make up store...och massor med mer. Som sagt tack alla!!!

Kvällen slutade med utgång, det var riktigt kul men det blev lite hårt så idag har jag inte gjort många knop... Idag däremot var en bra dag trots seghet. Jonas kom hit och vi va i hamnen o fika, det va mysigt :) Förutom det så har jag haft en skön dag på soffan. Börjar faktiskt känna mig som människa igen...grymt skönt :)

Puss o hej


Kommentarer
Postat av: lotta

Ja hörde att du träffat Bazze han var visst på samma våglängd :)

2008-06-27 @ 09:56:48
Postat av: J

Tack för igår btw, hade det kanontrevligt! =D

Postat av: Fredde Svensson

Tjena .. Hittade dig via Jonas .. Ta nu hand om din nya Canon. Det gör han. Han är min bästa vän :)

2008-06-27 @ 17:01:40
URL: http://farsan666.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback