Varmt, varmt varmt :)

Ååååååhhhh idag kommer Sandra hem!!!!! Ja jag vet ....hon har flyttat till Göteborg så hem e väl egentligen där....men jag tycker det är här. Hon ska vara hemma heeeeeela sommaren :)

Hade en riktigt trevlig dag /kväll och natt :) Dagen började med en sväng på Stan med goa Jennifer.....sen blev det grillning hos Beckis och Astrid med Elin, Mia, Rasmus och Irene....det var huuuur mysigt och gott som helst. Sen ville jag titta på fotbollen ( Portugal vann till slut matchen med 2-0 ....wwwweeeeeiiii) Tjejerna var inte så där jätteintresserade, men jag o Rasmus slängde oss i soffan och tittade. I halvlek åkte jag hem. Fixade mig lite och tittade på andra halvlek hemma innan jag mötte upp Jennifer, Pontus och John för en kväll i hamnen. Igår var det verkligen massor med folk ute, det va kul :) Efter Lotsen blev jag hungrig och Pontus och Jennifer ville ha efterfest. Pizza handlades på vägen (den va grymt god!) och sen gjorde Jennifer en god drink till mig :) Satt och pratade en stund men jag kände rätt snabbt att jag ändå var ganska trött....så då var dt dags att ta sig hem :) Jag hann verkligen med precis allt jag ville göra igår :) Frågan är....vad händer idag?

Puss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback