Fredag

...och jag sitter fortfarande här och snorar. Börjar tröttna ordentligt på det nu... Känner mig fundersam idag...tänkig liksom...men så är det väl ibland...

Ska snart träffa Irene o vi ska ner på stan. Blir väl lunch antar jag. Annars har jag ingen aning om vad som händer idag. Men nåt skoj blir det nog. På söndag blir det Ikea...weeeiiii :) Ska inte ha nåt särskilt, men lite inspiration till vad man kan göra i lägenheten e ju aldrig fel.

I onsdags va jag ute med några klassisar. Först kom Sven och Linus hit och sen gick vi till Katta o Therese. Till sist hamnade vi på Rockbaren. Här kommer lite bilder...



Kram från mig till dig :) 

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

O till dig tebax :)

Postat av: Jennifer

stor kram till dig, du bara försvann från msn! Vi hörs sen gums. kramar

2008-03-15 @ 13:01:26

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback