gamenight, krogen, vänner, födelsedag och Ikea plus tacokväll....

...puh....helgen har gått fort men jag har haft massor med roligt. Fredagskvällen började med thaimat och spel hemma hos mig med Irene, Emil, Sven och Lina. Mycket skratt blev det när vi försökte förklara en massa konstiga ord. Efter det mötte jag upp Anna, Lasse, Johan och Teo på Birgers. Mycket dans blev det :) Anna är ju inte i stan allt för ofta och då måste man ju passa på att ses.



På lördagen gick jag, Teo och Johan en prommis ner på stan för att möta upp Anna och Lasse för en fika. Timpa o Josse kom en sväng oxå. Sen var det hem för en powernap innan det var dags att möta upp lite folk på Piazza. Rasmus fyllde nämligen år och det firade vi med god mat och lite öl. Det var jag, Mia, Anders, Stefan, Thomas, Simone, Rasmus och Elin. Guuuuu va god mat det var....riktigt bra ställe det där. Efter middagen gick jag en sväng till Sara, Sandra var där. Efter en stund tog jag och Sandra oss till Rockbaren för att dricka lite öl o prata lite skit. Mysig kväll. Träffade Johan och Thonny där oxå.



Idag bar det av till Ikea vid elvatiden med Elin och Irene. Då ingen av oss hade tänkt shoppa särskilt mycket tog vi Elins lillbill.....den va fylld till bredden när vi for hemmåt kan jag säga. Jag kom hem med en tavla, assietter, ljuskoppar och en lampa.....och sånt där vanligt som servetter o sånt... Ska visa bilder sen när jag fått iordning på allt. Jag är verkligen helnöjd med tavlan. Lampan....ja vad ska jag säga den kom i 100 delar och verkar va nåt himla fuskbygge, men skam den som ger sig....snart....eller åtminstone om ett tag har jag nog fått ihop den....Kvällen avslutades med tacos hos mig med Elin o Irene.

Imorgon ska jag på jobbintervju...håll tummarna...hårt tack :)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, lycka till idag!

Postat av: Jennifer

Tummarna hålls hårt, snart måste vi ses. Saknar dig!

2008-03-17 @ 11:04:36
Postat av: Lilla jag

Lampan var faktiskt jättefin.
Tror det går bra idag!

2008-03-17 @ 12:03:43
URL: http://irenev.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback