Så kan nån svara....

...vem beställde det här jävla skitvädret!?!?! Inte va det jag i alla fall...

Va på intervjun idag...kändes bra och får svar på onsdag. Det är bara ett jobb över 6 veckor...men tror det kan va kul. Det var bara jag och en till av 30 som fått komma på intervju.

Efter intervjun tog jag en sväng på stan för att uträtta lite ärenden, men tröttnade snabbt eftersom man blev helt snöig, kall och dyngsur...hmprf...gick upp en sväng till Elin innan jag åkte hem igen. Väl hemma försökte jag mig på den där lampan igen. Hur kan man göra en lampa som saknar ett hål för en av delarna!?!?!? Det känns faktiskt rätt trist när man har satt ihop resten av de 99 delarna....Blev bitter, arg och håglös och la mig på soffan istället.

När energin började smyga sig på igen så gjorde jag ett ryck och bakade muffins.

image1189

Nu har jag slappat en stund på soffan igen. Pratade lite med morfar idag oxå, det var mysigt...va länge sen. Och nu har jag precis ätit en lyxvarmmacka och sitter o dricker lite te och msnar med Elin.

image1190

Puss

Kommentarer
Postat av: Kitty

Fina muffis, de ser riktigt goda ut! Kram

Postat av: Sofie

Hoppas du får jobbet! Bra att bara göra något litet så har man det i bagaget sen ju! (:

2008-03-18 @ 09:32:36
URL: http://sofiegunnarsson.blogg.se
Postat av: Sofie

Ja, muffins är riktigt gott. Du kunde ju kommit hem till oss och ätit upp våra. Dom står fortfarande i kylen, får väl slänga de sista. :)

2008-03-18 @ 12:01:20
URL: http://sofiegunnarsson.blogg.se
Postat av: ingela

hur har det gått med jobbet?! kul! :)
kram!

2008-03-19 @ 18:34:40
URL: http://blogg.ingelahansson.com

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback