Sweet :)

Känns som en grymt bra dag idag....skönt juh :) Ska träffa Beckis och Mia, blir antagligen en lunch på stan. Skulle egentligen behöva åka till blomsterlandet och köpa blommor och svarta krukor....vill bi klar här hemma snart....tror det blir fint till slut.

Jobbet jag va på intervju för ringde igår....och sa att jag inte får svar förrän nästa vecka...så det e bara att bita ihop och vänta.

Vill bara säga till er riktiga vänner att det är så himla skönt att ha er....dessutom har jag turen att ha ganska många, både på nära håll och lite längre, ni betyder massor för mig:)

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, vad jobbigt besked, inte direkt så att man är nyfiken alls, eller hur? :)

Postat av: Lotta

Ja du så är det bara att bita ihop och vänta ,men det fixar sig nog för dig.Du är ju bäst och om de inte förstår det så är de inte värda dig Kram

2008-03-19 @ 20:54:33
Postat av: Jennifer

Jag saknar dig, ring mig :) Puss puss

2008-03-24 @ 11:00:55

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback