:)

Snart ska jag till jobbet. Tittar ut genom fönstret och blir faktiskt ganska glad.....fast det är grått och blåser. Egoistisk som jag är känns det skönt att inte solen lyser nu när jag ska jobba. Då slipper man ju längta ur till solen och värmen utan kan lungt koncentrera sig på det man ska. Men det e klart....jag lider ju med er som e lediga som får en grå och kanske trist dag.

Idag ska jag till Trosa, jag håller tummarna hårt för att lilla gps'en ska visa mig rätt idag....alltså jag hittar ju till Trosa men ingenstans där. Jag får nog vara snäll mot den idag så är kanske den snäll tillbaka. Kan bli riktigt spännande det här...

Hmmm...undrar om jag hinner åka förbi mc Donalds o köpa en latte innan jobbet....det skulle vara grymt gott.

Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: J

Äsch det gör aldrig ont så länge ändå, så oftast ere nästan värt det oxå =)

Trosa säger du? ^^ Det är ju inte alls många mil härifrån! Jag ska vinka.

Informera the shit ur alla nu darling, här skiner solen så jag ente bitter ändå =) Puss


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback