Årets första myggbett...

...fick jag igår. Hela dagen gick jättefort. Hjälpte till i några timmar hos Monica, sen gjorde jag lite ärenden åt morfar...stackarn har fått en spricka i höften när han ramlade :( Sen passade jag på att åka ut till mamma och pappa en sväng för att hälsa på. Syster yster, Bella och Lovisa var där oxå...de hade grillat. Sen var det dags att åka hem och ta en powernap innan jag skulle till Lotsen med Blondi :)

Melody Club spelade....inte mina absoluta favoriter kanske men det är alltid roligt när det spelas live, roligt när det händer nåt i den här stan då måste man ju passa på :)



Nu sitter ska jag ut i solen igen. Sitter ute på  gården på en filt och bara njuuuuter.....var bara tvungen att gå in med Mimmi (katten) för hon tyckte det blev för varmt.....och så passade jag på att blogga lite....

Puss

Kommentarer
Postat av: J

Låter bra ju =) Jag sitter i skuggan men är glad ändå! Gott så. Ha en fortsatt trevlig dag hun


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback