Carro har hjälpt till :)

Jag blir så glad när jag kan hjälpa någon annan. När jag hade varit hemma en stund efter fikat så ringde en gammal kompis, Tobbe. Han hade lite panik över en presentation han skulle göra på jobbet så han ville ha lite hjälp. Självklart sa jag :) Så nu har vi suttit i 3 timmar och när han gick härifrån så var han nöjd, glad och inte alls särskilt nervös. Håller tummarna för honom imorgon :)

Förresten några har frågat hur det gick för mig på gamla jobbet när jag presenterade där...och det var faktiskt rätt kul. Mina gamla elever som jag hade i förskolan kände igen mig och tyckte att det var roligt att jag var där. Är förvånad att de kom ihåg mig...de går ju ändå i fyran nu, så det var ju länge sen. Sen var det kul o träffa gamla jobbarkompisar.

Nu är det snart dags o sova igen...sweet :) Dessutom e det snart helg...ännu sweetare.....förutom det så ska det vara sommarvärme i helgen....sweetast!!!

Puss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback