Eftersom...

...jag egentligen inte borde sitta här eftersom jag inte har tid och eftersom jag inte borde sitta här eftersom jag sagt att jag ska sluta morgonblogga.....så tänker jag inte skriva någonting om hur trött jag är idag, dvs om hur jag snozade i nästan en timme för att jag var så sjuuuuuuukt trött. Jag ska heller inte skriva något om hur stressad jag känner mig nu eftersom jag egentligen borde göra mig iordning så jag kan åka till jobbet snart. Jag tänker inte skriva nåt om det....not a word...

Hoppas du får en kanonhärlig dag :)

Puss

Kommentarer
Postat av: J

Haha bra där =) Hoppas du får dsamma darling =)

Postat av: J

Då har du två val. Antingen får du hitta på nåt roligt eller så får du jobba på att bli lättroad =) Jag sysselsatte mig i nästan tre timmar en gång med en tom colaburk, det är mitt rekord iaf... jah.. ;)

2008-05-08 @ 11:34:39
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: J

Ja de klart man vill.. Tror faktiskt jag ska sola lite precis nu ;) mohaha ond va? =P

Japp jag är en veritabel fontän av onödig information och kunskap haha kram

2008-05-08 @ 11:53:16
URL: http://kreftans.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback