Fredag...wweeeeiiii

Äntligen e det fredag och snart några dagar ledigt. Ska bli så skönt eftersom den här veckan har jag varit rätt trött...

I kväll ska jag träffa Malin, först ska vi bowla och sen ska vi grilla. Tror att det blir en riktigt mysig kväll :) Annars vet jag faktiskt inte rikitgt vad jag ska göra i helgen. Ska hjälpa Monica i butiken några timmar imorogon, men förutom det tar jag helgen som den kommer :)

Inatt när jag låg och funderade på såna där viktiga saker som man funderar på när man egentligen borde sova....då kom jag på något jättebra som jag tänkte jag kunde blogga om nu på morgonen. Men....jag kommer inte ihåg vad det var nu så det e väl bara o hoppa över det.

Ha en bra helg :) Kram

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback