Gult

På vägen till jobbet finns det ett fält som är helt gult....jättegult. Jag tror det är ett rapsfält, men inte helt säker. Det är i alla fall så fint när man åker förbi där och det bara lyser upp massor. Intressant va ;)

Sitter här och funderar på vad jag ska hitta på i eftermiddag...känner att huvudvärken kanske är på ingång
:( Hoppas inte. Så vi får väl se vad som orkas med sen....vila, eller nåt skoj.

Idag när jag var på en skola fick jag faktiskt beröm...hon tyckte att jag hade en jättebra presentation och att jag hade så mycket kontakt med barnen...sånt känns alltid bra att höra. Det värmer :)

Nä hade inget roligt att spekulera och skriva om kände jag så jag får nog återkomma....see ya ;)

Kommentarer
Postat av: J

Söt du e =)
Jag har plågat mig själv med träning i några timmar typ.. gick upp mitt i natten (kl 8) så orkade inte skriva nåt vettigt då haha.. Gula fält är najs du, här har vi mest bara smuts.. Hur gick det me skallen btw? Klarade den sig? Pöss

Postat av: J

Ja du hade ju en skallevärk på intågande ^^

Du det har du fan rätt i! Men jag har lovat att dammsuga för Johan ska diska under hela min tatueringen-får-inte-bli-blöt-period.. Det kunde ju faktiskt vart värre =)Puss

2008-05-13 @ 14:46:17
URL: http://kreftans.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback