Hahaha...

...kom just på nåt skoj som hände på jobbet idag. När jag var tillbaka på kontoret så visade Jenny mig ett brev som kommit dit. Det låter ju inte så skoj tänker ni. Men saken är den att jag har aldrig någonsin sett ett så trasigt brev. Det såg ut som om det blivit manglat, överkört, söndertuggat och sönderrivet för att sedan ha blivit nerspolat i toaletten. Sedan verkade brevet ha fått hänga en sväng på tork för att slutligen skickas till mottagaren. Om inte min jobbarkompis Ida hade varit så väluppfostrad hade jag nästan misstänkt att hon hade gått lös på brevet och bara bitit så in i h...e. Men så var inte fallet... För tillsammans med detta tragiskt trasiga brev så kom en bekännelse...från posten där de bad om ursäkt för brevets skick...Säga vad man vill om posttjänstemän, men man kan inte beskylla dem för oärlighet...hihihi. I fortsättningen så tycker jag nog att Posten borde uppskatta sina anställda lite mer och ge dem några kronor påökt....så de slipper ta ut sin ilska på stackars oskyldig post...

Fan att jag inte tog kort på det...alltså ni skulle verkligen ha sett...hihihi

Puss

Kommentarer
Postat av: PumiIda

Tur för dig att du skrev att jag är väluppfostrad :)

2008-05-12 @ 23:13:16
Postat av: J

Yeesh vad begär du av mig kvinna? ^^ Kmr imorrn kanske, om du e snäll ,) Sov gott söt.. puss


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback