Håll tummarna...

...för mig idag. Jobbar första dagen efter helvetesveckan så jag behöver alla tummar jag får hållna (det lät konstigt) för att jag ska orka idag. Det kan behövas eftersom jag var tvungen o sätta mig 2 gånger under sminkningen idag (Ni hör ju hur synd det är om mig, eller hur...hihi...) Nä idag e det bara bita ihop o köra 100% no more no less.

Hela den här veckan ska vi vara ute. Det ska bli skönt. (Solen skiner!!!) Vi har säkerhetsvecka med yngre barn nu och fler informatörer. Dvs Ambulans, polis, mm Ska bli spännande. Nu är det sista veckan på jobbet, det har gått jättefort, visserligen så försvann ju förra veckan rätt fort när jag var sjuk...men ändå.

Nä nu måste jag sätta fart, har lite o fixa innan jag börjar jobba. Måste bara säga att det e skönt att vara tillbaka på bloggen igen nåt sånt uppehåll som jag hade vill jag aaaaaaaaaldrig ha igen!!!

Pöss

Kommentarer
Postat av: J

Tummar och tår är hållna!
Men.. men.. sista veckan!? Va skaru göra efter det då? :o

Postat av: Lotta

Skönt att se att du är på banan igen Kram

2008-05-19 @ 17:42:39
Postat av: Lilla jag

Hoppas det gick bra. Sol? Jag fick skrapa rutorna imorse!

2008-05-19 @ 17:44:53
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Jennifer

Hoppas det gick bra för dig idag! :D Stora kramar

2008-05-19 @ 18:01:47

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback