Jag e nog lite konstig...

...för jag städar idag me...

Men nu är det dags för en bloggpaus i städandet. Vräker på massa bra musik o dansar nästan runt när jag städar...sjukt, men faktiskt ganska kul. Nu jäklar ska det bli sommarfint! Stack till stan en sväng efter jobbet för att stilla mitt shoppingbegär. Det gick så där. Regnet öste ner och det enda jag hitta som jag e riktigt nöjd med är en sjal....men...man ska aldrig underskatta en sjal. var en sväng hos Monica i butiken och prata bort lite tid oxå. Annars var det rätt ensamt på stan, alla jobbade idag o de som inte gjorde det fick jag inte tag på ändå :(  När jag kom hem slappade jag en stund innan jag satt igång med städtokigheterna.

Jag längtar så himla mycket efter sommaren nu. Nu vill jag bara ha en massa sommarkul!!!

Träffade förresten mina gamla jobbarkompisar från en skola i Oxelösund idag :) Det var mitt första jobb där jag jobbade efter studenten och sen jobbade i fyra år nästan....det var mysig att se dom igen, blev lite kramkalas.

Dagens klantighet : Klämde handen i en maskin som simulerar en krock på 5 km i timmen. Vi skulle flytta på den och så åkte bilstolen på min hand.....aj...

Kommentarer
Postat av: J

Hahaa aa de läge för nu börjar det se ut som en skyttegrav här igen =)

Å det kunde vart värre, den kunde ha simulerat en krock i 2000 km/h.. PANG!


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback