Kul...

...att träffa dem på jobbet idag igen. Eftersom det var sista gången för mig där så blev vi bjudna på lunch på hotellet :) Det va riktigt trevligt och gott. På eftermiddagen tog vi en fika med chokladmumsen jag hade bakat :)

Just nu tvättar jag o det är sååååå trist, men sen ikväll ska jag iväg med tjejerna till Beckis.

Dagens undring : När kommer de som är flintis på att de ska börja kamma över!?!? Och hur börjar man med det? Låter man håret växa långt på ena sidan först för det går ju inte att kamma över när det är kort? Eller börjar man kanske att spara på båda sidorna och kammar upp från båda sidorna till en början? Vad använder de för hårprodukter för att få stråna att ligga kvar....för ibland blåser det ju faktiskt? Till sist varför rakar man int bort hela skiten när man bara har 3 hårstrån kvar att kamma över?!?!? Jag menar....det är ju inte direkt så att de täcker flinten? .....bara undrar!?!?!

Puss

Kommentarer
Postat av: J

Sagt och gjort, jag börjar faktiskt bli en smula brun om ja får säga det själv =)



Är väl ingen som kör combover längre väl? Inte sett nån sen morfar drog in årorna 2001 ^^


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback