Morrn morrn

Gnugga ögonen och vakna till nu det e massor med sol ute :)

Brände en ny cd till bilen igår så jag nästan bara lääääängtar efter att få åka iväg till jobbet och se om det är en bra skiva jag gjort. För det vet man inte förrän man kört med musiken...ja ni vet vad jag menar tror jag. Hade inte tänkt o gjort nåt stort projekt av detta men det hela slutade med att jag somnade aldeles för sent, men nu är jag i alla fall vaken och snart på väg.

Wwweeeiiiiiiiii :) Vet ni....jag tror sommaren är här snart!!!!!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Jo jag vet hur det är med skivor som man bränner, och sen sitter man där i bilen och undrar vad fan det är man har bränt....
Kramar

Postat av: Jennifer

Jag meed, vi måste ju ses någe snart! :) Puss puss

2008-05-21 @ 11:32:16

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback