Nära döden upplevelse

Idag har jag haft en nära döden upplevelse....eller vad man brukar kalla det. Jag körde från jobbet i lugn och ro. Bilen framför saktade in....jag saktade in....och plötsligt tvärbromsar den. Som tur är hann jag reagera och bromsade jag med, men hade jag inte varit lika uppmärksam så kunde jag haft ett lik i knät....bilen framför var nämlligen en likbil...o jag menar hur nära döden e inte det!?!?!? Men som sagt...jag hade tur och fick senare sälskap av allt annat än en döing, nämligen Malin :) Hämtade upp henne och tvingade henne med på en fika i hamnen. Vilken tur att inte solen sken och det var kallt, för annars kunde man ju ha blivit burn och svettig...och det vill man ju inte ;)

Puss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback