Skönt med sängen snart

Sååå skönt trött just nu, kommer somna som ett litet barn =)

När jag stog och lagade mat ikväll så hörde Irene av sig för hon hade precis slutat jobba. Eftersom jag hade mat så det räckte och blev över så kom hon över på en spontan-taco. Det va en riktigt mysig kväll. Vi har mest bara tittat på tv och skrattat massor...sweet :)

image1399


Dagens undring som jag och Helena pratade om på jobbet är...Kan katter bli deprimerade? ....och i så fall tappar de extramkt hår då? ....kan de bli så deprimerade så att de blir nakna!?!?! Ja inte vet vi....men frågan är värd ett svar och om någon själ där ute tror sig ha det svaret så kommentera gärna detta inlägg.

Hahahaha förresten Irene.....I´m sooooooo fucked up....I´m soooo fucked up......I´m sooooo fucked up..hihihi den skrattattacken tackar vi sex and the city för =)

Puss o go natt

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

We are soooo fucked up!

Postat av: J

Hörde faktiskt nånstans att över 40% eller nåt sånt av storbritanniens katter är deprimerade ^^ Kungen av onödig information du vet..

Vi slaktade en ugnspannkaka gjord på 7 ägg på två pers =D Bara 29 kvar... Sov sött =)

2008-05-22 @ 01:17:43
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: Kitty

Mysigt och gott med tacos!

2008-05-22 @ 03:19:41

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback