swooosch..

..sa det bara och så var den här dan snart slut.

Elin kom hit med vårrullar...hihi...vi ser nog ut som vårrullar snart...i alla fall jag. Tyvärr så va inte jag så roligt sällskap efter maten. Hjälpte några med en annons så jag fastnade några timmar framför datorn när stackars Elin tittade på tv. När det var klart så stack vi iväg o tvätta bilarna....ja jag vet, vi hade inte så där jättebra idéer på vad vi skulle hitta på. Men va fan....nu e bilarna fina i alla fall.

Ibland (läs typ alltid) funderar jag för mycket...mest på saker som jag abolut inte kan påverka egentligen. Hm...helt onödigt, men svårt att låta bli när man har en sån översmart hjärna som måste aktiveras hela tiden...och då varför inte passa på att lägga tankarna på sånt. Kan inte förstå mig på vissa personer bara. E det inte lättare att bara säga vad man tycker och tänker allt blir ju så okomplicerat då....och dessutom så slipper jag fnula på vad folk egentligen menar....eeehhh....nu blev det snurrigt....förstår ni vad jag menar!?!?!

Äh skit samma...men nästa gång ni pratar med mig...va bara okomplicerade så blir jag så grymt nöjd =)

Puss

Kommentarer
Postat av: J

Gott, jag är grymt okomplicerad =) Vet vad du menar tror jag.. Människor är svåra att ändra ju, men för allt annat så funkar faktiskt den gamla "ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden" för mig =) Pöss

Postat av: J

Haha simultankommentar =)
Men du. Ärligt. Det där var det snällaste jag hört på länge ju.. Vart lite rörd tillåme! Jag tror inte direkt dina karmapoäng ligger på latsidan heller om jag ska va ärlig, du verkar va oerhört snäll av dig ^^ Carro å Jonas wtf! ;) Kram

2008-05-12 @ 20:51:21
URL: http://kreftans.blogg.se

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback