Vallarna=konstiga diskussioner

Har legat och stekt hela dagen på Vallarna med Blondi, Mattias...sen kom Kalle oxå. Elin o tindra va förbi en sväng oxå. Vet fan inte vad som händer med en när man är på vallarna...men diskussionerna lyckas alltid bli skruvade. Vi lärde oss bland annat massa saker om en japansk krabba som benen blir upp till 4 meter på och kroppen ca 30-40 cm....den krabban vill inte jag träffa... Dessutom finns det en restaurang i Beijing som specialicerat sig på en snoppmeny. Man kan bla äta tiger eller jak....könsdelar.... Låter inte lockande tycker jag. Dessutom kan grodor byta kön....hur då undrar jag nu? Tydligen så kan de göra så ifall det är tex överflöd på honor ( eller hanar) så byter de liksom till det andra... Valrosshonan kallas ko och barnen kalv....bara så ni vet.

Puss

Kommentarer
Postat av: J

Hahaa älskar sånna diskussioner =D Tyvärr brukar det mest vara jag som håller låda medan alla andra kollar konstigt på mig alt har bytt samtalsämne för längesen =/


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback