vårrullar och sol

Efter jobbet hämtade jag upp Therese. Vi åkte hem och påbörjade våra allra första hemmagjorda vårrullar!!! Visst e det avancerat av oss....*stolt*.... När Katta slutade jobba slöt hon upp och fick njuta av våran delikata mat. Vi satt ute på gården i flera timmar. Snackade skit och skrattade. Tog lite kort på konstverken, men de gör tyvärr inte maten rättvisa så jag tror inte jag visar dem...

När de gått hem slockna jag direkt i soffan i över 2 timmar....och nu sitter jag här, och måste fixa matlådan så jag får sova snart...igen.

Förresten, Tobbe ringde. Det hade gott jättebra på hans presentation :) Va kul!!

Puss o go natt

Kommentarer
Postat av: J

Carro nu ere lite rutten aktivitet här tycker jag... Vad ska jag göra om dagarna om jag inte har ditt liv att läsa om? ^^


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback