Grymt bra fredag :)

Hemlisen som Sandra hade planerat var skattjakt!!! Vi gick runt i Nypan o letade efter olika koordinater, det va riktigt skoj, fast tyvärr aningens för kallt. Jag vet inte om det var pga kylan eller om vi bara var allmänt tröga....men vi hittade i alla fall bara en av fyra skatter...så det gick ju inte överdrivet bra för oss. Men kul va det :) Efter 2 timmar i kylan gick vi in i värmen på smått o gott boden i hamnen och åt våfflor...mycket smaskigt.

På kvällen var det tacokväll hos Mia. Det var verkligen supermysigt, vi pratade bort massor med timmar...

Nu ska jag snart iväg till Micke. Håller på o fixar lite först bara. Hoppas ni har en lika bra helg som jag :)

Luv ya !!!

Puss

Kommentarer

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback