Jag känner mig julig :)

Så himla mysigt med all snö utanför fönstret. Vill bara krypa upp i soffan med glögg, pepparkakor och en massa tända ljus. Fast...tyvärr har jag ingen glögg....och inga pepparkakor. Så det blev te och scones förut istället.

Sandra har ju varit hemma i helgen och idag var det dags att säga hej då igen...dags för henne att åka tillbaka till Göteborg. Det blev en lunch på Huldas med Sandra, Elin, Sara, Alice, Lisa och Monika :) Efter det skulle jag egentligen ha handlat och skaffat mig lite fusksol tillsammans med Beckis, men efter stan så fick jag ont i huvudet så jag la mig på soffan och sov bort några timmar. Detta har ju självklart resulterat i att jag inte e ett dugg trött nu...hmprf...

I morgon så blir dt en tripp ut till Okle för att spendera lite tid me la familia :)

Seeeeees :) Pöss

Kommentarer
Postat av: Cecilia

egentligen inte, jag bara kom tillbaka för att jag skulle visa min kompis stilmallen så att han kunde få inspiration, kommer att ta bort bloggen snart, men komer ändå läsa din blogg och när jag skriver en ny blogg är du den förste som får veta. Kram


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback