Längtar till ikväll...

...då är det fest hos Jennifer och Pontus, det ska bli sååååå kul och jag längtar massor. Var så länge sen vi gjorde nåt tillsammans så det ska verkligen bli skoj.

Igår blev jag ledig...eller rättare sagt nu är jag "mellan jobb " igen :( Det är så trist när man slutar för jag trivs alltid så bra där jag hamnar. Det va likadant när jag sluta på NTF. Och nu när jag slutade på Skolfoto känns det oxå skittrist...roliga människor att jobba med och roliga arbetsuppgifter, även om det va lite stressigt ibland och man fick ha 1000 bollar i luften...

...hade ju hoppats på att ha hittat ett nytt jobb tills nu, men icke... :(  Det e bara kämpa vidare, på något konstigt sätt så känner jag ändå att det löser sig snart.

Gårdagens spenderades med att byta en massa däck...eller rättare sagt Micke bytte en massa däck. När vi kom hem va jag helt döslut....hmmm.....tror att det va sympatitrötthet eller nåt.... Sen var det middag hos syrran plus familj. Det va riktigt mysigt och god mat. "Tyvärr" känner jag mig så avslappnad och hemma hos dom så jag somnade vid 10-tiden och sov från o till fram till 12 när vi åkte hem.....jag kunde verkligen inte hålla ögonen öppna....men jag tror de andra hade trevligt ändå fast jag sov...

Puss

Kommentarer
Postat av: fanny

åå vad kul! ses! =)


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback