oj oj oj...

...igår hände det inte mycket. Låg i sängen innan 22 och titade på film...på en lördag....jag?!?!?!? Det va riktigt skönt att ta det lugnt. Vaknade förstås tidigt idag och nu sitter jag hos Micke snart redo att åka hem. Alltid lika trist att åka härifrån, men idag längtar jag massor till Ikea med Elin, Beckis och Irene idag. Så snart styr jag bilen mot nypan för att träffa upp brudarna.

Hade ju varit skönt om dygnet hade några fler timmar så man skulle hinna ut i det sköna vädret...en promenad med musik i öronen och kameran i handen hade inte varit helt fel, men det får jag ta imorgon.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: kitty

Jag ska ut och gå en långpromenad nu innan IKEA

Postat av: Agnieszka

Roligt med IKEA. Hoppas du hittade någe bra!

2008-11-16 @ 16:53:18
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback