Aj fan...

..sitter vaken alldeles för länge som vanligt. Ska upp om ca 6 timmar. Tandfan gör ont och jag e aningens bitter på tandläkarkärringen som borra i mig för några månader sen.

Pratade precis med Johanna, en kompis som flyttade till USA för 10 år sen. Vi har alltid hållit kontakten och det känns inte som om hon bott borta så länge som hon gjort....helt sjukt. Hon kanske skulle komma hem till jul. Hoppas är över ett år sen vi sågs sist... Tyvärr så gör tidsskillnaden (6 timmar) det svårt att kunna prata när som helst. När hon slutar jobbet så sover jag (åtminstone borde jag sova då) Och när jag slutar jobbet så har hon fortfarande en massa timmar kvar på jobbet...

Jag har en sån himla tur som har så många bra vänner både på nära håll och lite längre. Folk man verkligen kan lita på som finns där i vått o torrt. Längar till resan med några av tjejerna i januari.....

Snart blir det fest oxå :) Ska bli så himla skoj....M följer me då oxå. Ska bli kul att han ska få träffa alla....äntligen :) Har ju inte blivit att man hunnit me det men om några veckor är det alltså dax!!!

Jaha nä kanske måste bli slut på nattbloggandet nu så jag orkar i morgon, är en heeeeeel del att göra på jobbet.....pust, stånk och stön, fast det e ju rätt skoj.... :)

Puss alla mina bästa!!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja fest blir det! :) Puss

Postat av: Agnieszka

Kanske börja knapra sömntabletter?

Finns ju att köpa på hälsokost, så kanske du får sova lite mer?

kramar

2008-10-07 @ 09:30:34
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Carolina

Kolla gärna in min blogg :)

2008-10-08 @ 18:01:04
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: ingela

så det ÄR en ny kille alltså?! :) mmm, har haft några misstankar. ;) kul! :)



kram!

2008-10-09 @ 21:02:25
URL: http://ingy80.blogspot.com

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback