Äntligen...

...e tvätten klar....nu ska bara diskmaskin bli klar så jag kan sova sen...

Har faktiskt hunnit en hel del...tvättat bilen, städat tvättat....plus att Irene, Beckis o lilla Nova-Li har varit här o ätit o "hängt" lite...myyyyyys.

Just nu är det ett program på 3:an om jättestora kvinnor med gigantiska rövar som tjänar pengar på att sitta på män...så att de känner hela tyngden?!?!? Eeeehhh...är det kanske det man ska jobba med efter skolfoto????
Squashing hette det visst...

I morgon e det bilbesiktning.....hoppas jag inte glömmer bort det....och hoppas min lilla svarta pärla går igenom.....

Puss o go natt


Kommentarer
Postat av: fanny

duktig du varit. =)

Postat av: Cecilia

Wow, du är verkligen vuxen, du har diskmaskin, tvättmaskin och bil. Jag har ingetdera. Dock så kompenserar jag det med humor. Fast det har ju du också..... DU är superwoman.

2008-10-09 @ 08:55:18
URL: http://detharsysslarjagmed.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

hihi... När jag och Magnus skulle sova igår så zappade han lite mellan kanalerna och vi fastnade på det där programmet med... helt sjukt ju hur man kan vara sådär stor..... kramar

2008-10-09 @ 18:09:14
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: ingela

haha du måste gå upp 100 kg först. ;) galet, men jag blame'ar dom inte. lättförtjänta pengar! det är ju folket som tänder på det som man kan diskutera. ;)

2008-10-09 @ 21:00:44
URL: http://ingy80.blogspot.com

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback