Idag...

...känns det lite bättre. Igår va inte en bra dag. Tack mamma för att du alltid lyssnar. Ringde halvt hysterisk och trött och tyckte världen gått under pga att jag va tvungen att slänga all min vittvätt efter incidenten i tvättstugan. Visst jag tycker väl fortfarande inte att det e kul....men mamma har rätt det finns värre saker än att slänga ett gäng handdukar, påslakan och underkläder... Det va bara att igår kändes det som om det va typ det värsta som kunde hända...hehe

Men...som sagt. idag känns det mycket bättre :) Sitter vid datorn och äter scones och dricker te (obs har inte bakat nu på morgonen....värmde från igår) Är snart färdig att gå till jobbet, har diskat en maskin plus hunnit fixa grönsaker till matlådan som jag inte orkade fixa igår...

Var på bio io söndags med Elin, Rasmus, Mia, Sofia och Roffa. Vi såg Patrik 1,5....sjukt rolig och fin film. Värd att se. Igår blev det fika efter jobbet med Sandra, therese och Jenny....och idag blir det hem till D efter jobbet. Den här veckan har jag nåt inbokat varje dag efter jobbet. Det är både kul och lite halvjobbigt. Är så himla trött så vill ta det lugnt nån dag, samtidigt vill jag hinna med att träffa alla....fast det hinner jag inte i alla fall :( Dessutom så vill jag ut och fotografera, har inte gjort det på hela hösten....och snart har ju alla härliga färger försvunnit... Ja, ja så kan det va. Nu ska jag borsta tänderna och sticka iväg till jobbet.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: fanny

Ha en toppen dag! =)

Postat av: Lilla jag

Ibland förstorar man upp saker. Bra att mamma finns som kan sätta saker i perspektiv. Hoppas det är bättre idag iaf!

2008-10-14 @ 16:43:50
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Syrran

Hej Syster Yster!

Det är första gången jag läser din blogg! Att jag inte har gjort det tidigare; den är ju snygg, har fina bilder och jag får veta en massa intressant om dig! Alltså blir det nog inte sista gången...

Puss & kram!

2008-10-18 @ 20:56:00

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback