Skit o pannkaka!!!

Förkyld och feber :( Det här e fasiken 3:e gången på 2 månader jag e förkyld!!! Börjar tröttna rejält på det här nu. Kanske inte så konstigt att energin einte har infunnit sig på ett par veckor. Har inte ens haft ork att blogga...

I morgon åker några av mina tjejer till Milano....hoppas ni får skoj. Jag e riktigt avis istället får jag jobba och vara sjuk...som vanligt tycker jag synd om mig själv när jag mår så här. Ynklig e ordet...men vem ska annars tycka synd om mig...

Annars har helgen varit kanon. Fredagen var vi hos Sven o Lina, Emelie va där och Emil och några till. Det va spel som gällde. Lördagen va mysig hemma i soffan...hade ju M här som pyssla om mig när jag började känna mig krasslig. Syss och F va här och fika oxå igår. Idag har oxå varit luuuuugn....tänkte ge mig ut och fota, men sen gav jag upp den tanken o tänkte att ligga på soffan under ett täcke e ju inte helt fel det heller.... Syss och barnen kom en sväng oxå. Skulle visst få nåt av dem...men jag vet inte vad för de glömde det hemma. Härligt att veta att glömska och förvirring runs in the family...

Nu måste mitt stackars febriga jag få lite sömn så jag orkar jobbet imorrn.

Pöss

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Stackare, krya på dig!

Postat av: fanny

Inte kul. =( Krya på dig!!

2008-10-20 @ 07:28:51
URL: http://float.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Å trist att vara sjuk. Kram

2008-10-20 @ 11:00:05
URL: http://irenev.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback