Jorå, jag e vaken...

...men det e fan knappt. Har gått i något slags vakum de två senaste dagarna. Känns som sockervadd i hela huvet (nu fattar ni väl precis vad jag menar va ?!) Det har varit så grymt lugnt på jobbet så dagarna har blivit såååååå långa. det e konstigt men jag har aldrig varit så trött som de här två dagarna som jag gjort så lite...

Igår var jag en sväng hos D. Var inte där så länge men det är mysigt när man är där och hon uppskattar det så himla mycket. Vi satt mest o prata lite o löste lite korsord....vilket inte var det lättaste när hjärnan känns som en övergrillad marsmallow....men vadå, det gick ändå. Va en sväng förbi mamma och pappa oxå de va förkylda stackarna.

Idag har jag äntligen en fungerande kamera..va och fixa det idag...wwweeeeeeiiiii. Det visade sig att det bara var fel på minneskortet. ¨Hann med en fika på stan oxå med Blondi, Irene, Emil, Therese, Jenny och Michelle....nnnnaaaajjjjssss.

Nåt som däremot stört mig de senaste dagarna (dvs sen typ igår) är att kosmos, gud eller nån elak jävel har bestämt sig för att jag ska få finnar vid 30 års ålder?!?!?! ....och det är klart det inte räcker med en...nä, nä minst två måste det va...en på vardera kind så det blir jämnvikt eller nåt.....går ju liksom inte om det blir asymetriskt (hmm heter det verkligen så?) Dessutom har den där som bestämt om mina finnar dessutom bestämt att jag ska ha nervryckningar under höger öga...jag är däremot väldigt tacksam över att det inte är under båda....men vem vet det kanske kommer. Det kanske är min karma som slår tillbaka. Vad vet jag? Så bara så ni vet så ser ni mig nu så kanske ni inte känner igen mig för jag ser ut som en något flammigt djur...hmmm kanske en kameleont som sitter på typ en pizza.....ja och som har nervösa ryckningar i ögat....fett snyggt hörrni :p  Men va fan det kunde vart värre....kunde ju sett ut som en kameleont som satt på en hög skit eller hur ;)

Puss o go natt

Kommentarer
Postat av: Hilal

Svar: ehehehe

Postat av: Agnieszka

Ja det är supermys!!

2008-09-02 @ 22:44:05
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Jonna

Sovgott:)

2008-09-02 @ 23:04:42
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Elly

finnar är bättre än gråa hårstrån.

2008-09-03 @ 13:40:09
URL: http://devinescent.blogspot.com/
Postat av: Sara

Svar: Det är något utav det mäktigaste som finns.

2008-09-03 @ 14:29:22
URL: http://dreyra.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback