Lördag och fika om en timme =)

Denna vecka har jag kommit fram till att jag hatar tandläkare...i alla fall den som jag var hos i somras. Jag har haft ont i tanden som hon "laga" i somras....så den här veckan var det bara att göra slag i saken o gå tillbaka för en check up. Jag bad vänligt men bestämt om en annan tandläkare. Den nya tandläkaren berättade att hon i somras hade borrat för mycket och att de inte kunde göra så mycket åt saken.....bara hoppas att det inte blir värre och går ner i nerven.....och komma till tandläkaren o lacka lite då och då. Tack din j--la idiot till tandläkare för att du har gjort så jag nu i fortsättningen kommer att ha ont i en tand som jag aldrig hade ont i innan du peta i den!!!! Om ni vill läsa om skräckupplevelsen i somras kan du göra det här

Nä nu e det dags för duschen o sen fika på stan. Hörs sen.

Pöss

Kommentarer
Postat av: lotta

Kul att se dig gumman puss

2008-09-13 @ 17:16:52
Postat av: Agnieszka

Vad tråkigt att h*n förstört din tand......

Ush, jag hatar tandläkare jag med..... men måste man dit så måste man!

Hoppas helgen varit bra!

kram


Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback