Man kan faktiskt lägga sig för tidigt...

...har jag upptäckt. Har varit trött och slut rätt länge nu och efter massagen igår var jag helt färdig. La mig i sängen ca 20.30 för att titta på film, men somnade innan kl var 21?!?!?! Så i morse vaknade jag pigg när kl stod på 04.53... Eftersom det var alldeles för tidigt att gå upp tvingade jag mig att ligga kvar tills kl blev 20 i 6. Så nu sitter jag här helt klar ungefär vid den tiden jag normalt brukar gå upp... Skönt i och för sig men samtidigt lite jobbigt eftersom jag nu börjar bli lite trött igen....hihi

Tanken slog mig att jag skulle gå till jobbet idag eftersom min cykel är trasig så jag inte kan cykla. Tyvärr så blev det inte så för jag blev lite osäker på hur lång tid det skulle ta och om jag verkligen skulle hinna. Är det nån som vet hur lång tid det tar att gå från Harg till typ Coop Extra...eller Idbäcken eller vad det heter? Jag måste verkligen fixa min cykel!!!

I morgon blir det fika med Elin efter jobbet, nån mer som vill följa med?

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Kitty

Håller med om att man blir trött av massage. Finns ju så många mobiler nu så man kan inte hålla koll på alla. Bra att veta att du är nöjd med din:)



Ses i morgon! Kram

Postat av: simone

jag jobbar tyvär heldag imorogn=( annars hade jag gärna hängt med. Oj vad du har sovit då, så skönt så=) behövde du säker efter massagen=) trvlig dag

2009-04-23 @ 09:08:31
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Sandra

Pax jag =)

2009-04-23 @ 22:44:36
URL: http://xsandra.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Lägga sig tidigt är ganska najs, faktiskt. Speciellt efter Så skall det låta. Härligt att se dig tillbaka. Har en ny blogg om du vill läsa.

2009-04-25 @ 10:26:58
URL: http://thanerd.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback