Sista lediga dagen

Det känns ju lite halvtungt att man ska börja jobba igen efter så många sköna, lediga dagar. Men jag ska inte klaga för jag är helnöjd. Micke och A har åkt ut till farfar i garaget och jag kommer på 100 saker att göra förutom att städa och fixa ute i häckrabatten...

Hade jättemysigt på kalaset igår och massor med gott hade Rebecka bakat som vanligt. Hon är så duktig vår Beckis!!! Hade tänkt att lägga upp lite bilder, men hittar inte kablarna som behövs just nu....hmprf.

Vet faktiskt inte riktigt än vad som händer idag....time will tell. Det enda jag vet är att det kommer bli en riktigt bra dag :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hej! Ett litet tips för dig som har trädgård: www.100.nu/tradgard.htm

Kramis o lycka till med häcken!

2009-04-13 @ 11:18:24
Postat av: fanny

Kul att du är tillbaka igen =)

2009-04-13 @ 20:22:51
URL: http://float.blogg.se/

Gör mig glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback